شیخ رجبعلی خیاط

**بسم الله الرحمن الرحیم**

سلام دوستان تصمیم دارم از امروز پستهایی رو در رابطه با معرفی عبد صالح خدا « شیخ رجبعلی نکوگویان» مشهور به« شیخ رجبعلی خیاط» بزارم .ان شاالله که بتونم گوشه ای از حقائق وجودی این عبد صالح رو براتون بازگو کنم.یاعلی (ع)

عبد صالح شیخ رجبعلی خیاط ...قسمت اول

شیخ در شهر تهران دیده به جهان گشود.پدرش «مشهدی باقر» یک کارگر ساده بود.هنگامی که رجبعلی 12 ساله شد پدر از دنیا رفت و او را که از خواهر و برادر تنی بی بهره بود تنها گذاشت.
خود او از قول مادرش نقل می کند که :
«موقعی که تو را در شکم داشتم ،شبی پدرت غذایی را به خانه اورد،خواستم که بخورم که تو به جنب و جوش آمدی و با پا بر شکمم می کوبی، احساس کردم که از این غذا نباید بخورم دست نگه داشتم و از پدرت پرسیدم...؟پدرت گفت: حقیقت این است که اینها را بدون اجازه از مغازه ای که کار میکنم آورده ام! من هم آن غذا را مصرف نکردم.»
این حکایت نشان میدهد که پدر شیخ ویژگی قابل ذکری نداشته است.
از جناب شیخ نقل شده که:
« احسان و اطعام یک ولی خدا توسط پدرش موجب آن گردیده که خداوند متعال او را از صلب این پدر خارج سازد.»

ادامه دارد...
#شیخ_رجب_علی_خیاط